woensdag 18 februari 2009

SINGLE OP WINTERSPORT?

Een vriendin van de DatingQueens is alleen op Wintersport in Duitsland geweest. Wij vinden dat megastoer!
Onze vriendin, Lieve (32), is het zat om op haar soulmate te wachten voor de perfecte vakantie. Zij is van origine wetenschapper en thans werkzaam in een functie in het bedrijfsleven. Anderhalf jaar geleden heeft zij haar relatie met Matthijs verbroken, haar laatste vakantie met hem in 2006 was een romantische strandvakantie in Bali. Zij is lid van Parship en heeft een aantal dates beleefd, inclusief een relatie van 2 maanden. Lieve heeft vertrouwen in de toekomst, maar miste het al met Matthijs haar sportieve zelf te kunnen uitleven. Hij was nogal van de 'met het krantje op het strandbedje' en zij is in haar vrije tijd ski lerares en heeft een vast klasje op dinsdagavond bij een club in Den Haag. Wij spraken met Lieve aan de telefoon:

Dag 1:

Lieve, hoe gaat het daar?

Ben net aangekomen, voelt wel vreemd, al die onbekenden. Maar ook spannend, ben aan 't uitpakken en zo meteen doe ik een drankje om de hoek...

Dag 2:

Lieve Lieve, goed thuisgekomen?

Heel gezellig gekletst, meteen in gesprek met mensen! Wel druk, was best moe, op tijd naar bed gegaan.

Dag 3:

En...?

Oh..heerlijk geskied, wat heb ik dat gemist!! Leuke vrouwen ontmoet, ja dit willen jullie niet horen, kaasfondue en veel drank en levensverhalen. In het hotel voelde het wel even raar...mijn moeder gebeld!

Dag 4:

Hoi Lieve, ging 't een beetje..?

Haha...best brak. Geskied met mijn nieuwe vriendinnen en naar nieuwe kroeg gegaan. Iedereen was erg dronken, heb me afgezonderd met een wasbordje...drie jaar jonger dan ik, uit Rotterdam notabene. We hebben gezoend, meer zeg ik niet.

Dag 5

Hoehoe..Lieve..

Kreun..laatste dag. 'Anton aus Rotterdam' en ik hebben nog afgesproken voor een borrel, maar hij vertrekt vandaag. Ik ga morgenochtend vroeg! Ik ben blij dat ik lekker geskied heb en nieuwe mensen heb ontmoet, maar ben ook moe en voel me een beetje leeg. Of ik 'Anton' nog ga ontmoeten? Eerlijk gezegd, denk ik van niet. Misschien sms ik nog een beetje met hem. Ik ben trots op mezelf, maar verheug me ook weer op mijn eigen bed en mijn vriendinnen. Tschuess!!

1 reacties:

Supergoed zei

Over internetdaten gesproken: http://www.supergoed.net/2009/06/internetdate.html

Groeten en succes

 
DatingQueens © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina